بااین که میدانست بدون اون تنهاترینم اما رفت..







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عــآشِــقـ ـے

 

          چـــ ـﮧ حـِـسّے اسْتـــ ایــטּ عــآشِــقـ ـے

نـِــ ـمیــב آنـ ґ

وَقــتـ ـے مینشیـــنـґ وَقــتـ ـے رآه میـ ــرَو ґ ،

בوسـ ــتَــت בآرґ

وَقــتـ ـے میـפֿوآبـ ґ

وَقــتـ ـے صـِـــבآیــے مــ ـے آیـَــב

בوسـ ــتَــت בآر ґ

وَقــتـ ـے سـُـ ــڪوتـــ اسْتـــ

בوســـتَــت בآر ґ

چــ ـﮧ میـــڪُــنـے بــــآ مـَــــטּ

ڪ ـﮧ ایـــنــچـِنــیــטּ هـَمیـــشـِــگے شـُـــב ه ایــ ؟



نظرات شما عزیزان:

آخرجاده تنهایی...
ساعت20:33---6 آبان 1391
دلم برای خودم تنگ شده..همونی که قبلابودم،همونی که هنوزقلبش نشکسته بود

همه آمدندروی دیواردلم نوشتن ..‏ بامندردودل کردندو دلم را ازاینکه هست پرترکردند تا بفهمم داغ تلخی دوری را...چه سخته ازکسی جداباشیم که دوستش داریم..
پاسخ:اره سخته از کسی جدا باشی که دوسش داری ...


مریم
ساعت11:55---24 مهر 1391

بگذار همه ی زندگی ام گره ی کور بخورد …
دستهای “تــــــــــو” که باشد ملالی نیست …
با نگاه “تـــــــــــو” گره از همه چیز باز میشود حتی از دل گره خورده من … !




maryam
ساعت21:34---19 مهر 1391
salam azizam khubi ?man shomare gushito nadaram mishe lotfan vasam befresti kheyli delam vasat tang shode in modat ham khune nabudam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط somaye در | |